Solen bröt fram !

              Jaa, den här bilden har väl ingen nått emot att se o äntligen säger många ! Det finns mycket segel-och motorbåtar i Askersund och på sommaren kommer många på besök !
               Jag hade tumme med vädret  för när jag kom hem så mulnade det ganska fort o enligt radarbild så dröjer det inte så länge innan det blir regn. Fyra årstider har vi med växlande väder. Så är det bara ! Jaa, det är ganska märkligt det här med vädret i Sverige " som aldrig verkar bra nog, länge nog " och ofta kallas för uselt ! Vad man då jämför med det har jag fortfarande inte förstått ! " Vit sandstrand, palmer o 25 grader plus i skuggan året om ? Nej, nej, då hade " det gnällts över det "  Och varför blev vi inte kvar i "Afrika i stället för att vandra upp hit eller stannade upp i Italien " t.ex ? Jag för min del är nöjd för varje dag som jag kan se att det är väder ute !
            Det blir nog en svår match att vinna, den mot Assyriska för Örebro Sk. Jag hoppas på en poäng, värdefullt på bortaplan !
            
Trackback
RSS 2.0