Vadå då !

Ja, visst, Sverige förlora mot Schweiz med 3-2 i ishockey-vm. Men Finland höll på att åka dit mot Tyskland och Tjeckien gneta sig till 2-0 mot Vitryssland.4 lag går till kvartsfinal ju i 2 grupper ! Och nuförtiden är det fler lag som inte får stryk med 9-0 o.s.v. Grupperna är jämnare ! Så gnäll inte redan på Tre Kronor ! O det är ett ungt lag. O redan i kväll skall Sverige spela mot Tjeckien !
    V-75 går ju på Örebrotravet med många fina lopp. Och det blev inget besök där ! Jag ser det på tv som vanligt ! Och det är ochså spännande ! Svågern har ju fått in många frirundor till oss som är med på hans tips.! Med mitt eget går det inte bra ! Men...jaa, jag har ju lite symbolik där " skall jag få in en vinst så jag kan färdas längs Sidenvägen i Marko Polos fotspår " . Definitionen på den symboliken är livsglädje o spänning !
                          Och nu skall jag titta på mitt eget tips för 100 kr !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0