Visst är det grönt !

         Det här fotot togs från min balkong igår. Det framgår ju inte men det regnade så det stod som spön i backen. Kom ju inte ut på min runda för där gick gränsen ! Men motionen skedde ju inomhus med hjälp av den stationära träningscykeln. Till musik och sedan blev det tennis, Paris Öppna Grandslam ! En bra dag var det men idag verkar det som, om man tittar på radarbild, att jag kommer ut o kan motionera ! Dessutom behöver jag handla på vägen hem och lägga på ett brev !  Och jag konstaterar att det är väldigt grönt ute och grönt ljus ges till mig själv ochså ! Är fortsatt nöjd o har inget att  klaga på. Vad andra hittar på kan jag föga göra något åt utan  fortsätter konstatera o tycka o filosofera på mitt vis ! Och det är ju faktiskt inte lätt att veta vad människan hittar på i förväg på gott o ont !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0