Har läst lite om Sotji idag !

           Jag tycker om att " se mig om i världen " och med mina resurser så får man ju oftast göra det på nätet !
 Och den ryska Os-taden Sotji ligger vid Svarta havet i och den har subtropiskt klimat med lång badsäsong men är då givetvis ochså en populär stad med skidanläggningar i bergen ! Och dom ser vi ju ochså på bilden ! Vilket eldorado,Sotji ! långa badstränder med bad i många månader o sen kan man idka vintersporter på vintern !
           Jaa, jag brukar ju ha min slogan vid rejäl tipsvinst !  "Att få åka från Moskva på floden Volga till Kaspiska havet ".! Kanske man kan åka på floden Don till Svarta havet ? ?!
             Det ingår i min livsstil att " fantisera om roligheter " ! Hellre det än att " gnälla om allt möjligt " ! O några har jag fått uppleva med fötterna på livslinjen, från rötter till barnbarn., o det behöver inte bara vara fråga om långa resor ! Och det kan ochså vara återkommande resor varje år till samma ställe !!!
               Foto Wikimedia Commons !       
        
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0