Idag kom dom som ett skott, när dom fick syn på mig !

 Jaa, dom fullkomligen sprang emot mig ! Jaa, vilken syn ! Fullständigt orädda ! Naturligtvis gäller det inte bara undertecknad ! Dom är mångas favoriter o matas året om av några ! Och dom stod o åt av gräset där de sista i flocken syns ! Vilket välkomnande !
     Jaha, säger ni det ! Att det skall bli kallare ! ? Jaa, vädret skiftar även i Sverige ! Nää, det är inte mycket o klaga på vårt väder, det håller jag med om ! Jaa, jo det förstår jag ! Att ni håller på o äter upp er inför vintern !
            Saknar ni honom ännu , den vite tamankan som var er ledare  o åts upp av en katt för några år sen ? Jaa, det förstår jag !  Men ni har väl en ny ledare ? Hur som hellst, ha en bra dag ! Vi ses i morgon !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0