Man gör sina fynd på nätet !

Och min livsglädje förstörs inte av att spela vacker musik som går i moll ! Farid Farjad upptäckte jag på nätet idag !
          Han är en skolad violinist , född i Iran men sen många år boende i USA !  Jag förstod på klangerna ungefär vilket område han kom ifrån o det stämde ! För några år sen lyssna jag på persisk musik . Jaa, jag föredrar att kalla Iran för Persien, då tänker jag mera på Tusen och en natt !
                Jaa, det var bl.a. en sångerska från landet som jag tyckte sjöng bra ! Försöka hitta henne på nätet igen !
     Det här med att upptäcka musik från övriga världen som går hem hos mig som person ! Prata om respons från mitt inre !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0