Ah, det måste vara nått fel på mig !?

Jaså !? Jag dansar till grekisk musik på datan ! Och tänker efter lunchen titta i broschyrer ang. bussresor ! Nästa år ! Och det blir i månaderna augusti, september eller oktober !  " Frivillig chaufför får gärna anmäla  sig "! Och nästa års broschyrer är ju inte komna ännu så jag skall titta i årets som jag hämta i Örebro.  Tittar hellre på roligheter som jag inte har facit på än att ägna mig åt att ta ut elände i förskott  ! Och våren då, blir en resa då ochså men har en sparplan !
           Vart har jag tänkt att åka då ! Till Tyskland ! Andra resmål som är intressanta som jag har råd till... Nederländerna , Slovenien mm,mm, Till Israel går ju ingen buss men då flyger jag !
         Sånt som jag inte har råd med men ....Resa på floden Volga från Moskva till Kaspiska havet, " vandring " längs Sidenvägen, Transibiriska järnvägen över Tibet till Kina.....mm,mm, !
                   Jaa, nu blir det lunch ! Hoppas ni ochså har tillförsikt , den ger bara glädje o kostar inget !
          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0