Jaa, det är klart man skall passa på ?

Jag tror att  " man börja gnugga händerna i vissa kretsar " ! Statsministern betalar inte radio-och tv-avgift stod det främst på svt.se Måntro det  "klia i fingrarna på vänsteranhängarna"   på Svt.se ! Och på Sr. 
                    Det har med hans tjänstebostad att göra. Och meningarna går isär om  statsministern skall betala eller inte. Sen kommer en brasklapp längst mot slutet !  Radiotjänstdirektören tror inte att statsministern har skippat avgiften med flit. -Jag är övertygad om att Fredrik Reinfeldt inte har varit medveten om detta förhållande. 
          Och det hela avslutas med att vi hoppas på en bra lösning och vet att vi gör rätt !
        Om nu regeringskansliet gjort fel som har hand om det så frågar jag mig varför man gör så stor affär av detta med rubriken -REINFELDT BETALAR INTE RADIO:OCH TV-AVGIFT ! Det hela är så genomskinligt infamt ! Och späder på min uppfattning om att svt-radio är " är mer vänstervriden än nånsin " !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0