Jaa, det har jag !

Mer tid o  "reta upp folk här på bloggen " I Ingen motion i naturen i dag på fm ! I em.skall jag/vi sjunga för pensionärer som kommunen har ordnat träff för och det är " min " pensionärsförening som " har  hand umet den här månaden " ! Och möjligt är ochså att en man kommer och och sätter på nya termostater på elementen. Detta sker just nu i husets lägenheter. Kanske jag hinner ta en sväng på den stillastående cykeln ochså, spinning !
                 Ja,  det här att konstatera o tycka o våga göra detta "o visa vem man är " verkar gå mera hem på denna blogg ! Fler besökare o sidvändare ! Det verkar gå hem bättre än " vackra foton o gull i gull " ! Men detta slutar jag inte med ! Nån måtta får det vara !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0