Nä, jag vilar inte på hanen, men jag skjuter inga !

Jag vet mycket väl att negativt säljer bättre än positiv just politiskt elle miljöpolitiskt. När det gäller Sverige är chreschendot att uselförklara det mesta väldigt uppenbart och man skulle nästna kunna tro att vissa partier har patent på humanism o empati ! Och det dammsugs efter negativa enskilda fall i ett samhälle där det positiva överväger till stor del !
          Här har ni mitt " testamente " !  " Jag tänker inte ikläda mig negativatetens mörka kostym utan framtidstrons ljusa kostym vare sig Örebro förlorar i hockey eller jag hamnar i rullstol ! Jag kommer inte digga dom politiska partier som beskriver sitt fosterland vara det uslaste någonsin för att ta politiska poäng ! Jag kommer inte att digga dom vetenskapsmän som via datoriserade mallar utan facit beskriver klimatet som att bli det uslaste någonsin " !!!!
 
                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0