Nu skall jag snart gå..

...till en fin samvaro med mina pensionärskompisar ! Och så här är det ! Nu har jag bott i Askersund i 8 år. Och är still going strong ! Tror ni jag hade kunnat varit det om,jag inte lärt känna mig själv mer o mer o använt mig av min inneboende styrka ! O öppnat mitt sinnelag t.ex mer o mer för den musik jag gillar från alla världens hörn och med att " lära känna världen mer och mer efter min personlighet " o se att jag passar in i den " vare sig jag går med pråmdragarna längs floden Volga ,  sitter o fikar i Paris, går o hör på gudstjänst i Kölnerdomen,sjunger med i en kör i Georgien, lyssna på eggande ziegenarmusik, går omkring i Jerusalem , eller sjunger duett med Ivan Rebroff....ja listan kan göras lång...oavsett !  Jag har mycket gemensamt  med övriga världen... det fyller mig med livsglädje !!!
                    Se you later, så lätt slipper ni inte undan och öppnna era sinnen ! Och Vem tron ni att ni är ? Ju äldre jag blir desto mer kommer åtminstone jag underfund med detta ! 
                  Det här  är jag och min kära mor ! Jag tackar henne för mitt liv, allting är inte alltid så självklart ! Och henne har jag en del gener att tacka för ! Och jag tackar henne även idag för jag har det så bra ! Och för att jag är den jag är !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0