Vad jag skall göra idag ?

 Förutom o  "slåss mot väderkvarnar " så skall jag gå och handla innan regnet kommer ! Sett på radrarbild att det närmar sig ! O sen blir det bl.a. träningscykeln inne  med världsmusik till från datan O innan jag går ut så vill jag påstå att det " måste vara världens lättaste jobb " att vara oppositionspartier  i bl.a. Sverige i en värld med ekonomisk kris värre än på 60-70 år om man inte räknar den på 1920-talet ! Man kommer ju aldrig att får reda på hur dessa " oförvitliga " oppositionspartier hade klarat biffen från det när världskrisen i ekonomin började 2008 ! 
            Jag hoppas att krisen vänder så fort som möjligt ! Särskilt för de fattiga ländernas skull ! Gör den inte det så får vilka som än får makten i Sverige 2014 en grannlaga uppgift ! Oavsett skattehöjningar eller inte !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0