Det är jag ochså !

Va pratat du om Gubbe ? Joo, jag anser att jag är en riktig fighter själv ! Det är därför jag t.ex gillar Viktoria Azarenka o Maria Sharapova ! En vitryska o en ryska med olika bakgrund. O dom har fått fighta sig fram från enkla förhållanden i unga år ! Men numera har dom sin framtid säkrad ! Viktoria bor numera i Monte Carlo o Maria i USA sen unga dagar ! Och även Elena Dementieva var en riktig fighter när hon spelade !
           Jaa, vädret ja ! Idag när jag vakna så var det väldigt dimmigt ute ! Det tillhör ochså högtrycks-väder så här års !
      Motion ! Nu har dom kommit med en ny vetenskaplig undersökning som visar att intensiv kort träning är lika bra som längre motion för kondition o vikt ! Vad tjänar dom som kommer med dom här " ideliga motsägande undersökningarna som ändrar sig vecka efter vecka " ! Det är väl inga dåliga pengar när media bassunerar ut dom med braskande rubriker " ! Jag för min del tänker inte avstå från min härliga motionsrunda längs t.ex strandpromenaden i Askersund ! Vilka braskande rubriker än media kommer med ! Är det någon som har hört talas om " dubbla budskap " ? Det finns både inom t.ex  politiken, klimatet, maten via braskande rubriker i dagens mediautbud ! Det gäller verkligen o fightas o vara sin egen " guru " o tro på sig själv. Tyvärr genomskådar inte alla detta " spel för galleriet " med ideliga dubbla budskap !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0