Idag blir det en spännande afton !

Jaa, Sverige möter möter Irland i Vm-kvalet i fotboll till Vm i Brasilien nästa år ! Herrlandslaget är väl bäst att jag tillägger ! Prata om måstematch ! Båda lagen behöver antagligen 3 poäng ! För att kunna gå vidare ! Detta blir en nagelbitare ! O givetvis sänds matchen i Tv. Och många andra kvalmatcher går i Europa och andra världsdelar väl ?
          Idag skall jag vara brevduva ! Fredsduva skulle jag ochså vilja vara, men det är nog en omöjlig uppgift i en värld som består av  200 länder, nånting, och över 7 miljarder människor ! Skall gå en lång runda nu på förmiddagen o dela ut post till pensionärskolleger i föreningen ! Och det fina vädret verkar fortsätta  ! Och det hoppas jag det gör även i helgen ! Och så håller vi tummarna för Sverige ! Som vinner med 2-1 !?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0