Imponerande tal och svar på " försåtliga " frågor !

Det tyckte jag Obama klara bra, presskonferensen. Sen är ju vi inte eniga om missiler mot Syrien ! Och jag tycker det är/var en bra ide att fira Raoul Wallenbergs minne i Synagogan i S-holm efteråt idag den 4 september. Och jag har alltid tyckt att förre statsministern Göran Persson klarade sig bra i internationella kretsar ! Och detta tycker jag ochså Fredrik Reinfeldt gör ! Men har får säkert " skit som vanligt från dom som aldrig gör fel " !
          Sen kan vi väl avsluta detta med ett foto från dagens motionsrunda !
               Jaa, herrarna som träffas i Stockholm kan ju få den här " blombuketten " av mig ! Den är även till Raul Wallenbergs minne och FOLKET i Syrien som lider och blir utsatta för kulor som inte bryr sig om " om dom kommer från höger eller vänster !!!  Eller från Assad eller revolutionärerna !!!
                
               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0