Jaa, vad hände den 11 september 2001 ?

Jaa, det var nog bland det mest avskyvärda jag hört o sett på Tv ! Terrorattackerna mot civila o militära mål i Amerika ! Bl.a. mot World Trade Center i New York. Flygplanen med passagerarna som styrdes mot byggnaderna ! Personen som fotograferades när han eller hon hoppa ut från den brinnande byggnaden !
      Jag kom hem på eftermiddagen o slog på tv:n ovetandes ! Och då såg jag när det visades när flygplanen flög in i byggnaden ! Jag trodde det var en skräckfilm som visades ! Innan jag förstod vad som hänt ! Jag tänker på dom som omkom ! Och jag tänker med fasa på dom som satt  i flygplanen o förstod vad som var på gång ! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0