Vinner den som "skriker mest" ?!

Eller den som tjänar på " på det ena eller andra rent ekonomiskt o miljöpolitiskt " ? Jag tänker på det här med enegieslagen , dom som genererar el  till folken !
     I dagens Aftonblad läser jag på nätet följande rubrik. FORSKARE: VI GÅR MOT GLOBAL NEDKYLNING.
       Man har ju redan fått dubbla budskap ang. värmeökningen på jorden de senaste 11-15 åren + andra olika åsikter ! Jag själv ser ju att det på vissa platser i Arktis redan är minus i temperaturen ! Och på Antarktis var det på Mc Murdo stn. häromdagen -30 C. Extremly Cold som det uttrycktes. Minus i Antarktis har dom ju vinter nu ! Men uttrycket extremly cold !
 Jag för min del tycker " att man ständigt skall skåda myntet på båda sidor vare sig det gäller Syrien eller klimatet " Och mycket har med" lobbyistisk, populistisk, politisk, miljöpolitisk propaganda att göra " , anser jag !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0