Det är ochså en resa !

 Jaa, 4,5 mil ! Och det  är en resa som verkligen går att uppskatta för min del ! Om man bott här hela 40-talet som barn ! O hade farmor på landet ! O det blev mycket promenerande i stan, i kyligt väder ! Och sen blev det ju matchen i går kväll som en sorts höjdpunkt ! Den mellan Ösk och MFF ! O Mff vann med 2-1 ! Men jag själv tippade 2-2, fråga folket på stan ! O det resultatet hade varit rättvist  ! Mycket bra match var det .
 Örebro slott ! Det fotograferar jag gärna ! Ochså beroende på att det var min fars arbetsplats på 40-talet ! Och  tänker på min far så klart !  Kan se honom framför mig i rummet han huserade ! Det görs med glädje ! Och även spännande var det , ett slott är ett slott ! Inte alla som har det som arbetsplats !
                  Återkommer med fler foton från Örebro !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0