Nått foto får jag bjuda på ,idag !

 Nu är det ju några dar sen man kom hem från Örebro o fick sin magokomma, virus, bakterie ? ! O kompisen Rolf ringde för nån dag sen o pratade om att frun ochså drabbats  !  Och vi träffade ju varann men var inte ute och åt ! Och sen drabbades en av  Rolfs systrar ochså ! O henne träffade jag inte ! Jaa, Rolf hade haft samma sak för ca en och en halv månad sen ! Samma förlopp ! Ja det är jäkeln vad di kan fara omkring de här bakterierna ! Men nu " skiter" vi i dom ! Fotot är taget från Slottsbron o då nära slottet förståss ! O motivet är Svartån och den mynnar ju ut i Hjämaren ! Och går man neråt längs ån så kommer man till Oset, via bl.a Stadsparken, Wadköping o Naturens hus ! En fin promenad är det ! Har inte tagit nån tid men 45 minuter ? till Oset, fågelparadiset ! 
            Det, är fint väder så lite sol  blir det idag ! På en bänk, i närheten av där jag bor ! Nää, j har ju inte nämnt nått om matchen vi såg mellan Ösk o Malmö FF ! Mycket bra match som Malmö vann  med 2-1 !  Tippade 2-2 och det hade  varit rättvist ! Det här med var sin halvlek ! Och Hotellet / vandrarhemmet  som jag bor på är jag mycket nöjd med !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0