Vilken början på påsken !

Efter några bra dagar i Örebro ! Men 1 timme efter hemkomsten ! Inte så långt efter förra inlägget så åkte jag på magsjuka som slog till som en blixt ! Trött  o orken försvann totalt ! Hade jag fått detta i Örebro så hade man inte kunnat ta sig hem garanterat ! Så stor tur på det viset att magsjukan slog till här hemma ! Går inte in på några detaljer men är glad över att tvättmaskin finnes i lägenheten !  Nu får vi se hur det  här reds upp ! Är inte så fruktansvärt trött som i torsdags ! Jag tar ochså  med ett ord till , äckligt !  Vi hoppas på bättring, behöver inte vara så långvarigt !
 Kan det möjligtvis varit Kronblom som har smittat mig ?  Eller rent av svärmor ?  Jag brukar ju hälsa på Kronblom när jag är i Örebro ! Han bor i Wadköping ! Men Kronblom sover alltid middag när jag kommer o hälsar på !
Trackback
RSS 2.0