Det här fotot tar jag ochså gärna med !

  Föreställer min mormor i 15 års åldern ! Hon hade 11- 12 syskon, nån, några dog som unga,o bebisar ! Och Mormor föddes 4 år efter ca sen föräldrarna o äldre syskon kom till Sverige ! Jaa, jag har inget emot att ställa frågan till henne Vem tror du att du är !  Och vad har du berättat och inte berättat innan du dog när jag var 24 år gammal ? Hennes Katolska bakgrund känner jag ju bl.a till ! Var min gudmor när jag döptes i Katolska kyrkan ! Har pratat om det här innan , men vill hålla hjärnan allert o känna ett fortsatt intresse för dessa till del ouppklarade rötter ! Därför skiter jag i ifall jag blir tjatig ang.detta ! Gener är underskattade  i dagens samhälle !
                Och Örjan Ramberg verkade väldigt rörd o intresserad av att delvis få veta vem han var !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0