Det här med att tiden går fort..

Jaa, det gör den ! Det konstaterar många av oss äldre, inte bara en annan ! Brukar svara när det konstateras att det är nog för man trivs med livet ! Och ingen regering, vilken än, kommer att ändra på denna min inställningen ! Men önskemål kan man ju ha, mitt i de utopiska löftena !
               Jaa, i morgon är det banne mig lördag igen ! O V-75 på Äby ! Och Premier Leauge sätter igång för säsongen som sagt !  Oj,oj, oj, vad spännande det skall bli ! Lika spännande som när jag fånga grodor i Farmors damm ! Det gäller o ha barnasinnet kvar ! O inte göra livet sämre än det förjänar, vare sig man " bor i Korpilombolo eller Katmando "  ! Ja det här med att vara sig själv är viktigt ! Och stå för vad man tycker o känner ! Hade jag inte gjort det såå......hade livet varit svårare ! Oavsett !
               Och det är klart att jag tillåter andra att kommentera ! Hade glömt o bocka för ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0