En av mina byggstenar är ju motionen !

 Jaa, verkligen ! Efter egen förmåga ! Vare sig man går med käpp, rullator eller utan ! Och fördelen med att kunna gå längre sträckor är de vackra vyer man ser ! Bra för sinnet !
 Skurgumman idag visade sig runt i kring ! Men inget regn över Askersund ! Men blåsandet tilltar ser jag när jag tittar ut genom fönstret ! Nu 14:32 !
 O vad har vi inte här i bakgrunden ! Joo det av mig döpta Kalles klätterträd ! Här håller bl.a. dagisbarn till i bland ! Ja visst Kalle heter ett av mina barnbarn !
 Är faktiskt imponerad av mobilens foton ! Hoppas ni ochså är det ! Men motiven är ju inte svåra o hitta i Askersunds stad !
  Ja visst , Skurgumman glodde lite snett på mig ! Men hon höll sig undan ! Men hur länge gör hon det ? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0