I natt väckte han mig , Tor !

Men mullrandet kom snabbt av sig ! Men idag åskar  det precis ovan för Vänern, Karlstad ! Även mellan Vänern o Vättern ! Även några smällar ovan Jönköping, i Vättern ! Inte så långt från Hjo ! Billingen o Kinnekulle verkar vara attraktivt för Tor ! Vi får se om vi klarar oss vi som bor vid norra Vättern ?
         Hur det varit i övriga Sverige i natt vet jag inte !  Men åskområdena kommer ju söderifrån ! Stockholmsområdet har ochså haft i morse !
          V-75 ? En hundring på mitt eget, så lite inkomst blev det ! På svågertipset kom det in 3 femmor alla 54 kronor ! Alltid något ! Nästa vecka går V-75 på Dannero ! Ochså det ser jag fram emot ! Som motioner, om Tor tillåter ! Nån " Kamikazepilot " tänker jag aldrig bli ! Åskar det så är det inomhus som gäller !
                  Tyvärr verkar åskan ochså röra sig norrut över Vättern ! Åska befinner sig nu över Hjo området , ungefär !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0