Igår var jag ute o cyklade !

Jaha, det är säkert några som tycker jag gör det alltid :) ! Cyklade, motionerade i Askersunds norra utkanter !
     Vi kan väl börja med den här skylten ! Torde ha en del år på nacken ! 
          Här har vi ett Mobilfoto till ! Kvaliten här på bloggen är suverän !
    Sen avslutar vi med det här fotot ! Taget av Gårdsjön ! Och sjön ser man hela  vägen om man cyklar på vägen mot Vretstorp ! Men detta foto är taget från öster ! Vid  villaområde i norra Askersund  ! Ja,  vädret var bra o kroppen höll på den ganska trögtrampade cykeln , till börja med, utan växlar ! Men jag njuter av att sitta på mormorscykeln !
              Jaa, nu skall det tittas på V-75 tipset på Dannero ! Med 2 kallblodslopp bl.a. ! Dannero, Kramfors ? Tror jag ! Förra veckan fick jag ju in en hundring ! Och några femmor på "Svågertipset " ! Som jag står för denna månaden !  Tycker V-75 är ett roligt spel ! Och min kompis Bengt i Simrishamn fick mig intresserad av det i början på 80-talet ! Sen dess har jag knappt tippat fotbollssystem ! Håll tummarna ! Man vet inte, kanske det kan bli till nån mer resa ! 
             Min blogg har ju huvudrubriken Allt möjlgt ! Skall pröva att ha det ochså som kategori ! Med olika taggar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0