Jaa, nu är jag i toppform igen !

 Yrseln o frysandet är över ! Toppform , det är väl o ta i men nivån är tillbaks ! Genomförde en lång runda idag !
    I det vackra vädret  ! Från strandpromenaden är det här fotot taget ! O där träffa jag på ett par, tänkte o kände när jag såg dom att dom är nog från Tyskland ! Apropå morgonens skrivande om tyska rötter ! O det stämde o vi pratade ett bra tag ! Visst har jag nytta av min ganska goda Tyska ! Och jag nämde knutpunkterna i denna släkt , Magdeburg, Halle an der Saale o Köln ! Dom blev riktigt förtjusta över att prata med mig !  Glömde dock att fråga var dom var ifrån !
 Det här fotot är taget från hembygdsgården som  passerades innan strandpromenaden !
 
 
 Jaa, ikväll är det ju Champions League kval med matcherna Malmö ff - Saltsburg och Arsenal-Besiktas ! Det blir spännande ! Blir väl o zappa lite , mellan kanalerna ! Hoppas på vinst för hemmalagen !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0