My Gipsy swallov bird !

Denna zigenska sång sjungs av Maria Katinari ! Går o se på nätet, googla in ! Oj, vad jag tycker om den ! Och dansar kring i lägenheten efter förmåga ! Och livsandarna går i topp ! O det känns härligt ! Är så nöjd att jag kan ta in denna musik o annan från Balkan mm. Det är bara att hänga med ! O vara tacksam över att man förmår att glädja sig över denna musik ! Även i fall den inte diggas av andra ! Som sagt det är bara o tacka o ta emot denna gåva jag fått ! O inte hjälper väl det andra som inte känner så här om jag deppar ner mig !? 
            Och Örebro Sk slog topplaget AIK på Behrn Arena ! Det gläder jag mig ochså åt ! Nått annat jag gläder mig åt ? Jaa, att jag är frisk ! Och att det finns så mycket härligheter på min livslinje Från rötter till Barnbarn !
                
              
      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0