Det var en härlig motionsrunda !

 Det var det ! Kallt, soligt o lugnt ! O med god fart o möten med andra vandrare som ochså njöt ! Och på hemvägen hämtade jag V-75 program inför morgondagens månadsfinaler på Solvalla. Som vi spelar på denna veckan !  Joodå det gör jag visst det när detta skrives ! Lyssnar på vacker musik av Orlando di Lasso !
       O här är man på en bit på väg ! Båda skogsrundorna togs idag !
  Och här har det kommits till slutet av den andra skogsrundan o denna berghäll ! ! I närheten av hembygdsgården ! Och visst, det är Vätter som skymtar i bakgrunden !
 
 Och sen gicks det denna väg hem mot norr ! Och en bit  upp viker jag av till vänster mot hemmet ! Över Bergslagsvägen och en bit söder ut ! Förbi några livsmedelsaffärer bl.a. !
            Det blir ju lite fotobloggande ibland ! Några motiv återkommer säkert ! Men dom här fotona är ju från i dag !
           Vädret jaa ! Nu har sajterna svängt igen, ganska överens  ! Ingen snö sägs det bli ! Och kylan skall upphöra efter nyårsafton , här i Askersund t.ex. ! Vi får se om dom ändrar sig igen ?
           Och om jag inte skriver ett inlägg till så kan det meddelas att man bl.a skall titta på filmen Chocolat i kväll ! På åttan ! En fim som jag gillar skarpt !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0