Jaa, då fick man uppleva en julafton till !

 Fotot togs för ungefär ett år sen ! Men det kunde lika gärna tagits idag ! Det är en skjorta på i stället !
          Jaa, just det här med att man får vakna till en julafton ytterligare i sitt liv tar jag som en bonus ! Är det så självklart !? Tacksamhet är vad jag känner längs min livslinje Från Rötter till Barnbarn med fötterna på Jorden o armarna mot Himlen oavsett om jag bor i Korpilombolo eller Katmando ! Och vad väljer man här i livet ! Joo, jag väljer tacksamhet och positivitet ! I en Värld som prioriterar som mest lägga märke till det negativa ! O sälja mest på det !!!
    Det här är det enda sociala mediet jag är på i helgerna ! Förutom att ha telefonerna i beredskap liksom meijlen ! Och titta på väderprognoser av skiftande art ! 
               Och med detta önskar man som den Världsmedborgare man är !  God Jul, Merry Christmas, Fröhliche Weihnacht , Joyeux Noel ! Och i sinnet önskar jag FOLKEN i alla länder detta !
          Som sagt ! Den här bloggen håller jag öppen ! Av de sociala medierna ! Så det blir nog mer idag ! :)
        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0