Nu avslutar vi Örebrofärden ! Med foton i nuet !

 Det här är min lekkamrat Rolf ! Och fotot blev väldigt bra ! Togs hos Birgit på Björneborg !
 Innan Björneborg var vi ju här några minuter o prata med min släkting Bernt ! Jaa, här har man ochså varit på besök en del när man var pojk ! Klinggården ! 
 Jaa, sen var vi ju o hälsa på Sven-Arne i inte så långt från Björneborg ! Och här är båda  mina lekkamrater ! Dom jag lekte mest med hos Farmor ! Dom bodde i närheten av henne ! Några stenkast åt olika håll ! 
 Och den här utsikten har vi från där Sven-Arne o Margareta bor ! Det är deras damm ! Dammen hos farmor ! Den tänker vi på när vi ser denna ! Sven- Arne skoja nån gång o sa att det var  nog därför att han skapa sin !
 Och här är vi på väg för att äta pizza ! Lite suddigt blev fotot !
  Och på väg mot busshållplatsen med Rolf o Ann-Marie togs detta foto ! Fantastiska juldekorationer ! 
                  Det är inte sista gången jag åker in till Örebro om jag får som jag vill ! Bra att ha Rolf o Sven-Arne i närheten ! Liksom att inte ha systrarna heller så långt bort ! Men ..glöm inte att jag bodde 45 år på samma plats ! Mycket viktiga år av mitt liv ! Men..det är en realitet ! Den andra är att man är uppväxt på helt andra ställen ! Ochså betydelsefulla för ens liv !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0