Och 3 vackra ? foton innan fortsatt julstädning !

 Det är bara bra med mig ! Om nu inte nån trodde det ! Ibland är det svårt att framhålla det positiva i detta samhälle , både ang. sig själv o annat ! För det finns ! Men längtar efter Alliansens återkomst gör undertecknad ! Sämre regering än den nuvarande har man inte upplevt i sitt vuxna liv ! Men innan valet vet jag precis vilken pajkastning som kommer att komma från vänstersidan ! Dessa " jordens självutnämnda humanister " !
       Och detta foto taget utanför lokalen där vi spelar boule borde ju glädja en del oavsett politisk åsikt ! Och själv vill jag prata med alla partier utan fördomar men med egna åsikter ! 
          Nu blir det fotsatt julstädning ! Sen skall jag äta kvällsmacka på lokal med andra centerpartister ! Men Annie Lööf kommer inte :) Men hennes kram glömmer jag inte !
          Oj, oj, ! Att vara nöjd är ochså en sorts glädje , tycker jag ! Och min  kompis Benny ! Har honom anträffbar på Cd-skivor o youtube ! Det var nog allt på denna blogg för idag !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0