Visst lever han ! Kung Bore !

 Jaa, i morse  när jag slog upp mina bruna ! O när det tittades ut genom balkongfönstret såg man detta soliga vackra scenario ! Tittade efter på radarbild, gick bakåt i tiden, och såg att detta centmetertäcke blivit till i  natt ! Jaa, då en annan såg juniorhockey-landslaget spela mot Tjeckien ! Som dom vann med 5-2 ! Och  vet att jag lade mig vid 1.30-tiden ! Men då tittade jag inte ut genom nått av fönstren !  Jaa, och  säger så här ! Så ser det ut just nu ! Men gumman tö har alltid visat sig , mer eller mindre ! Hon ochså ! 
 Dom här fotona sparas nu i datans album ! Det är bra med bevismatereal ! Några viltspår sågs !  Av en räv ! Men inget av något rådjur ! 
  Det här fotot är taget från hembygdsgården ! Mot Vättern ! O sen begavs det sig mot strandpromenaden !
 Och isarna hade lagt sig vid strandpromenaden ! O dom var snötäckta ! Har ju varit minusgrader några dar nu ! Utan att nån snö fallit ! O glada människor mötte man på promenaden ! Bl.a. barn med tefat !
           Om det nu blir tö igen då ? Livet går vidare o med dom motionerandet bl.a ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0