Åter efter rundan !

Och snart kommer jag att "återvända" till Sochi igen ! Det är tyvärr dimma över området i Kaukasus ! Nu tillhör ju inte jag dom som blir skadeglada över det ! Med facit i handen vet jag att tävlingar i bl.a. Alperna fått ställas in p.g.a.  bl.a.dimma o värme !
            Damkronorna skall ju spela mot USA idag ! Svår nöt att knäcka ! Men tjejerna har gjort det bra som gått till semi !
 Så här ser det ut nere vid strandpromenaden i Askersund ! Gröna gräsmattor o is  på vattnet ! Om det är  "ovanligare än någonsin " ? Nää, inte om man har facit på hur det varit, bl.a. via dagböcker !
                  Så därför tänker inte jag oroa mig över hur februari 2015 kommer att bli ! Jaa, det här med att oroa sig över allt utan facit ? Den fällan tänker inte jag gå i ! För  det verkar  "sälja mest hos svenska folket " ! Det verkar vara lite " självplågeri " över det hela !?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0