Jans betraktelser var det !

Ett av mina bestämda syften här i livet är att ha kunskap, inte bara om Sverige utan om världen i övrigt  ! Både  när det gäller musik- kultur, historia , religioner o politiskt! Och detta görs för att jag är intresserad av folken i länderna ! Och då är Jans betraktelser ingen dum katergor att ! Jag är svensk men trivs lika mycket med att ha förmånen att tillhöra Världens befolkning ! Och det gör mitt egna liv mycket intressantare, varje dag !
             Och då  lär man sig att olika syndabockar utpekas bland många andra länder när "  världens kulturelit skall ta humanistiska o politiska poäng med en svans av politiker o journalister efter sig ". Som t.ex under ett OS ! Som sagt det där återkommer jag till när olympiaden tagit slut ! 
             Och nu blir det motion om en timme på Jordens yta ! Och nån ankdamm " i närheten tänker jag inte simma i "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0