Så ligger det till !

Nu på förmiddagen skall jag promenera ned till min doktors mottagning för bl.a blodprovstagning ! Och efter det så blir det försenad frukost !
Min doktor har privat mottagning ! Och besöken kostar inte ett dugg mer för det ! Och jag får alltid träffa samma doktor !
Sen kommer ju invigningen av Os kl 17 ! Och jag är imponerad av dom som har hand om det i det svenska tv-laget Carolina Klüft är en av utmärkta programledare ! Och i går hade hon  bl.a Lisa Miskovsky som bisittare. Hon har ju själv varit freestyleåkare och spelat hockey ! Även Rysslandsexperten Malkolm Dixelius  finns med som expert under OS ! Och dom ryska tv-sändningarna under gårdagens " tjuvstartade " tävlingar var inget att klaga på ! Och vädret verkar vara högtryckbetonat på höjderna ovan Sochi ! Och denna stad ligger alltså på samma breddgrad som Barcelona !
               Jag ser fram emot veckorna som kommer nu, ochså ! Och är man pensionär som jag är så är det ju bara tv-tider jag behöver passa !!! O klämma  in en o annan motionsrunda !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0