Det var kul att titta på !

Jag tittar ju mycket på Världen i alla sammanhang bl.a. vädret eftersom jag har den enkla filosofin att " Världen betyder mer för Sverige än Sverige för världen " Men då måste man ju ochså ta reda på fakta o inte " tro att alltet börja i Sverige " Sverige är ett bra land att bo i men ibland undrar man lite över " debatten i ankdammen " ! Det hade varit bra om andan i Sverige blivit mer positiv ! Media frossar ju i negativiteter ! O har man inte koll på fakta " så är det lätt att springa med i buffelhjordarna " ! Det gäller att vända på myntet ! Och bland annat genomskåda " kastandet i glashuset "
När jag ser på världens väder på internationella vädersajter då kan jag få en översiktskarta i nuet o se t.ex. temperaturerna i olika länder o världsdelar ! Om man är intresserad av omvärlden så är det ju bara att googla på världens väder ! Och vindar från andra områden betyder ju mycket för vädret i Sverige !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0