Det här med att fylla kroppen med välbehag !

Sinnet , hjärtat o hela kroppen ! Vare sig det är i stort o smått ! Den gåvan upptäcktes t.ex " när jag fångade grodor i Farmors ankdam " . När jag t.ex. besökte min Mormor o fick tillåtelse att ensam gå till Skansen, när jag t.ex för första gången " träffa Gina Lollobrigida " ! När jag t.ex träffade min barndomsvänner Sven-Arne o Rolf där Farmor bodde , Attersta i Gällersta socken ! Mm. mm !
         Nuet då ? Med en livslinje med inriktningen Från Rötter till Barnbarn är det inga problem ! Eller med min slogan, Fötterna på Jorden o Armarna mot Himlen ! Och just nu har jag verklig anledning till att ta vara på dessa mina gåvor ! Och entusiasm, den är härlig p.g.a. Fötterna på Jorden o Armarna mot Himlen ! O just nu tänker jag på barnbarnet Franke ! Visst är livet härligt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0