Fick reda på att det var söndag idag ochså !

Jaa, ibland behöver man ju inte krångla till det oavsett !  Är nöjd att jag konstaterade att det var väder ute ! Att man hade förmånen att få slå upp ögonen !
           Ja, fotbollen i Brasilien !  Tyckte att jag såg att Argentina höjde sig ett snäpp , mot Belgien ! Spelade disiplinerat o kraftfullt liksom Brasilien o Tyskland gjorde i sina matcher ! O Costa Rica som fick till straffar mot Holland ! Som då vann straffläggningen ! O då visa dom inga nerver ! Och bytte målvakt innan straffarna ! Ett bra drag för han tog 2 straffar ! Och nu är dom tippade " storlagen " i semifinal ! Vilka semifinaler det kommer att bli !
             O Petra Kvitova vann sin andra Wimbledon-titel, överlägset ! Och idag kl 15 visas finalen mellan Roger Federer o ch Djokovic ! Gissa vem som tänker se den ? Som SVT ochså fått lova att visa ! O Roger är åter igen uppe i en Grand Slam-final ! För mig är han bäst i Världen genom tiderna !
         V-75 ? Står o stampar ! Inget ! Men skam den som ger sig ! O spännande är det o titta på loppen !
               O vädret ser ut att bli bra idag där jag bor ! Motion i sikte ! Lever som jag lär !
 O visst är han värd att ha på bild ! En av mina stora idoler ! Och visst lite är jag berörd av att " det knallar omkring några gener i " landet Schweiz på min mormors sida ! Med bl.a. Brunner som efternamn ! Foto från Wikipedia ! Taget 2006 !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0