Jaa, även i utropat extremväder kan en njuta av motion o natur !

Jaa, hur kan man vara så EXTREMT korkad att man går ut i sån EXTREMvärme ! Men faktum är att 80 % av Jordens befolkning gör det, ofta i högre värme o EXTREMARE väder ! Jaha, är det en helt annan sak ! Men dom är ju ochså människor !
           Jaa, folk har ju mer hjälpmedel numera att klara värmen ! I bilar o annat ! Med facit i hand vet jag att det varit minst lika varmt i Sverige innan ! Vissa månader o år ! Varför har det blivit så här ? Att uttrycken EXTREM och MONSTER ständigt framtages i alla sammanhang, även när det gäller elände utan facit !
 Mobilen ja ! Vilka foton ! Och på den här bloggen kommer dom verkligen till sin rätt ! Är här på väg mot hamnen i Askersund på dagens motionsrunda ! Som gick väldigt bra , trots EXTREMvärmen !
  Jaa, det här fotot är taget senare på rundan ! Från strandpromenaden ! Vilka fina foton det blir på den här bloggen, som sagt ! Tar nu samma motiv med både mobilen o kameran ! Dom gör sig olika på olika media ! 
 Och här har man hunnit ännu längre på rundan ! Till naturreservatet Stadsparken !  Min lilla kamera, 5-6 år gammal, tycker jag tar väldigt bra foton men är väldigt imponerad över hur bra foton min nyinköpta mobil tar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0