Jaa, då var det lördag igen !

Jaa, med detta självklara ? vetande så tar vi en liten snabbis ! En intressant dag väntar som vanligt ! Med entusiasm o positivitet !
           Fotbollen ja ! Tycker att det är lite synd att Tyskland o Brasilien möts i semifinal ! Tycker synd om Nejmar som fick ett fult knä i ryggen ! O inte kan spela mer i Vm ! Hade gärna sett att länderna mötts i final ! Men länderna har ju tagit sig långt ! I kväll får vi se matcherna Holland- Costa Rica och Belgien- Argentina ! Intressanta matcher båda 2 ! Höjdaren för mig, Belgien-Argentina !
          Det blev ju inget på x-tra V-75 i torsdags ! Nu får vi se hur det går med mina små system idag ! Håll tummarna !
          Tennis ja ! Min store idol, o andras,Roger Federer, har gått till final i Wimbledon-tennisen ! Spelar imorgon mot Djokovic ! Och idag går damfinalen, Petra Kvitova, en av mina damfavoriter, möter överskningen Bouchard ! Eugenie ! Och Svt visar dessa finaler !
              Är ju ingen sportjournalist ! Det här ju kända saker ! Men försöker ändå ha en egen uppfattning om saker o ting ! Och har tesen " Blanda inte ihop politik med Sport o Världsmusik " !
 
               Följande är mina favoritsporter ! Fotboll, skidor, friidrott och ishockey ! När det gäller spel, v-75 ! 
               Thats all folks !
 
        
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0