Regnat har det !

Nu är kl 21 ungefär ! Som sagt regnat har det men inte nån åska ÖVER Askersund ! Gick bredvid på nära håll ! Men sladdarna drog jag ut vid 17:30 tiden då jag såg att den närmade sig ! O ljuset fladdrade ! Nu är det inte mer än 17 grader ute !  Så för dom värmekänsliga  har det ju gått ner med 10 grader ! På tvitter jublade en del när det började regna o åska ! Äntligen stod det på en dels inlägg !
         Jag funderar på hur vi skall få allt till att bli LAGOM i det här landet ! Inte för varmt, inte för kallt, inte för soligt, inte för regnigt, inte för blåsigt, inte för lugnt... ... ! Hoppas allt blir Lagom i morgon ! Frågan är om alla tycker att LAGOM är Lagom ! 30 grader i skuggan utomlands går bra men här hemma är det för mycket o kallas för tropisk värme ! Ibland blir jag inte klok på det här landet ! 
                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0