Vilken härlig runda det blev !

Den långa motionsrundan ! Och ryggskottet o höften gjorde sig litet påminda ! Här gäller det att fightas " så hörs dom inte så mycket " ! De gäller o leva som man lär det har jag haft nytta av även när det gäller motionen ! Undrar hur mitt liv sett ut om jag suttit vid datan hela dagen eller " legat o tyckt synd om mig själv i soffan " ? Men tycker synd om andra gör jag ! Som t.ex kör fast i sina liv och  "går ner i sig avgrundens djupa håla " o bara tror att folk vill dom illa eller bara ser ondskan i världen " ! Själv fajtas jag och PRIORITERAR det goda !
    Vädret är ju strålande idag ! Carpe och crea diem ! Och följande foto visar jag gärna för MÄNSKLIGHETEN ! Som ju både är omänsklig o mänsklig sen " tidernas begynnelse " Själv  PRIORITERAR jag som sagt mänskligheten !
            O jag lyssnar på Grekisk musik nu ! Despina Vandi !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0