Det är inte fråga om att se ner på någon !

Undertecknad såg Gina Lollobrigid på film första gången då som 15-åring i Luleå ! Blev förälskad i henne ! Och med en vacker mors sydländska utseende så är det inte så konstigt att Gina Lollobrigida blivit en symbol för mig ! När det gäller kvinnor och dragningen mot dom ! Jaa, kan fortfarande ändå se olikheterna i fysiken när det gäller man och kvinna ! Och jag står för mina känslor när det gäller det motsatta könet !  Skulle aldrig SJÄLV kunna tänka  mig något annat ! I romantikens o kärlekens tänkande ! 
            Ser inte ner på några människor som väljer motsatsen, oavsett kön ! Men mitt tankesätt o mina känslor skall ochså framföras i " denna Värld " ! Och en del måste dock förstå i sin iver att framhålla " alla regnbågens färger " att många människor liksom jag inte hänger  med i detta  i vår Värld, känslomässigt ! Dom skall det inte ses ner på !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0