Det är tyckandet på facebook som vilar på helgerna nu !

 Har tid att skriva på mina bloggar ! Och särskillt i dag ! V-75 i Boden går inte förrän i kväll, s.k. midnattstrav ! Så jag har gott om tid att skriva o tänka igenom mina travtips !
             Hade aldrig kunnat tro att Holland skulle slå Spanien med 5-1 ! Inte i min vildaste fantasi ! Var det 1-1 målet som kom i den sista minuten av första halvlek som knäckte Spanien ! Särskillt som dom dominerade första halvlek ! Kunde vari 2-0 ! Nu har jag ju sagt att jag trodde en del på Spanien i detta vm men framhållit ochså Tyskland, Holland o Belgien ! Och nu vann ju Brasilien sin öppningsmatch så det går naturligtvis inte o räkna bort dessa stora favoriter ! I kväll blir det inte till att titta på England -Italien , går alldeles för sent !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0