Det här med aggressiva telefonförsäljare !

 Ibland kan man ochså få nån obskyr påringning ! Det är ju deras jobb att " snacka för varan " men jag har vad jag vill ha o behöver ! Men ibland räcker det inte att prata med dom i klartext ! Nästa gång är det annat nummer ! Även obskyra nummer från utlandet o hemliga !
             Men jag leker katt o råtta med dom ! Har nummerpresentatör o telefonsvarare via  inspelat band ! Skrivit upp alla nummer som jag inte känner igen på nummerpresentatören ! Telefonsvaren går igång , de " misstänkta " numren registreras av nummerpresentatören, men luren läggs på från uppringaren ! På google kan man skriva numret o se att det är många som förföjls av dessa uppringningar ! 
                Och i vissa fall kan man se vilka som uttnyttjar dessa telefonförsäljare ! Så ett sätt är ju att ringa till företaget, spelbolaget o säga att " nu är jag inte med er längre om ni fortsätter att ringa " !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0