Vi får hoppas han håller sig borta !

Tor ! Men med det väderläge som är vet man inte var han dyker upp ! Askersund har  han ju snurrat runt hittils ! Både i öster, väster, söder o norr ! Nu har han börjat agera i Halland, kommande från havet, såg jag precis på min åsksajt som visar nuet ! 
                 V-75 går ju idag på Bergsåker ! Visas ju i tv ! Och ikväll börjar åttondelsfinalerna i fotboll ! Brasilien-Chile o Colombia-Uruguay ! Men modem o box offrar jag inte ! Så fanatisk är man inte ! Och radio i örat finns ju att tillgå ! Och åskans väg kan ju följas på surfplattan ! Med " utomhus-rautern " !
                Har aldrig varit nån vän med Tor ! Respekterar honom men finner ingen tjusning i blixt o dunder !
 Jaa, när det gäller V-75 har jag kört med tre 50 kr:s Harry boy idag ! Turmomentet när det gäller V-75 är stort ! 
              Jaa, det är ju inga lovande prognoser för de nästkommande dagarnas väder ! Men att ha " inre tjänst " i lägenheten är inte det sämsta. Då går det o hitta på mycket, bl.a. o motionera på träningscykeln ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0