Braskande rubriker angående vädret var det !

Jag hade kontakt på nätet med en metereolog som sade att han var " överhopad " med samtal från journalister som ville veta hur vädret blir långt i framtiden, om en månad, till vintern eller sommaren mm. " där du bor " t.ex. Han sa att det kan jag egentligen inte svara på hur det blir om en vecka ens !
        Följande har jag läst på kvällspressens löpsedlar och mycket mera ! Vi kan börja något för några år sen ! På en löpsedel stod det -Februari blir varm- . Kan ha varit Mars ochså ! Men efter några dar läste jag på den andra kvällstidningens löpsedel - Februari blir kall- !  Hur det blev kommer jag inte ihåg !
                Nyligen har jag läst föjande . - Våren kommer rusande " Och lite senare- Våren kommer att vara ända till sommaren- !
               Jag bojkottar numera , sen länge kvällspressen ! Läser nästan bara undantagslöst deras V-75 tips på nätet ! Och ibland undrar jag " vad dom  lär sig på journalisthögskolan nu för tiden " ???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0