Det har varit en fin helg !

Jaa, med avslutning av världscup i längdskidåkning o alpint ! O inget på V-75, där stort favoritfall bädda för miljoner ! Den raden var svårfunnen med bl.a. en 52-oddsare ! Jaa, nu blir det ju ishockey o fotboll att koncentrera sig på ! 
        När det gäller ishockeyn så har jag den kanalen där jag kan se kvalet till SHL/Elitserien ! Och det kommer ju att bli väldigt spännande med start idag ! Örebro hockey börjar borta mot Rögle som vann kvalet till kvalet ! Vilka lag som är med ! Förutom de 2 nämnda , Västerås, Aik,Malmö o Djurgården.
         Fotboll ja ! Allsvenskan börjar i slutet av månaden ! O där har ju Örebro Sk gått upp igen ! Men den serien kan jag inte se på TV. Däremot kan jag ju se Premier Leauge ! Där Arsenal o Liverpool ligger bland de 4 i topp ! Liksom Chelsea o Manchester City ! Jag tyckte jag läste att det bara var 8 matcher kvar för de flesta lag ! O det stämmer nog ! Jaa, det här med att avsluta på hösten eller våren ?
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0