Ja, det gick bra !

      Med motionen ! Kortare sträcka, längre tid !  Min höft är  "ovän med mig men jag är vän med den " !
         Och man lär sig under årens lopp hur man skall tackla den ! Även om det i lördags kändes som ett plötsligt "knivhugg" i den när jag gick hem den korta biten efter att ha lämnat V-75 tipset ! Där det inte blev nått ! Men skam den som ger sig ! Jag satsar lite mer på lotterier just nu, åtminstone till jul ! Efter mina resurser !
                       O nu har solen visat sig ! Om den kommer att göra det de närmaste dagarna så är det ju inte svårt att utropa att våren är här ! Då stiger ju temperaturen även i skuggan ! Och idag innan var det väldigt rått o kyligt när jag gick min runda ! Då var det ingen vår i luften !
                Tiden går ju väldigt fort ! Men vi får väl " ta det onda med det goda " ! Jag säger till kompisarna , det är väl för att man trivs !
              Jag avslutar med denna fråga ? Tror ni Putin kommer att erövra ovanstående holme ? Nä, där bor inte övervägande ryssar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0