Jaa, dom har jag inget förtroende för !

Vilka då ? Kvällspressen ! Det är inte alls underligt att svenska folket har minst förtroende för den !
Jag tycker att mycket av journalistiken i våra dagar går ut på " populism o lobbyism ", rubriker , stora svarta som bygger bl.a. på antaganden, påståenden, som bl.a baseras på okunskap !
Om många saker ! O det här med att vända på myntet, det verkar inte existera ! Vi kan ta en sak, situationen i arabländerna , de muslimska länderna ! Har dom någon gång pratat om att det största problemet i den är fiendskapen sen 600 år mellan Sunni-och shiamuslimska ledare, minoriteter som fördärvar situationen !
Jag ser inte ner på något folkslag ! Är dom rädda för att stöta sig med muslimer ! Jag tycker synd om det Arabiska folket ! Se bara hur det går till i Irak o nu lämnas Afghanistan snart till sitt öde !
Och allt ting som säljer i populismens anda hoppar dom på med braskande rubriker ! Bl.a angående vädret !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0